Praktijkgerichte handboeken om beter te verkopen

Operationele verkoop

Operationele verkoop

Operationele verkoop is een authentiek verkoophandboek over business-to-businessverkoop en prospectie. Het is bedoeld voor studenten verkoop en marketing, beginnende en ervaren verkopers en salesmanagers.

Prijs: € 34,00

Bekijk de inhoud
Telefonisch afspraken maken

Telefonisch afspraken maken

Telefonisch afspraken maken roept bij veel verkopers afkeer en angst op. Toch is het een belangrijk onderdeel van de verkoopactiviteit. Walter Spruyt en Francis Herssens tonen aan hoe je met een duidelijke structuur en methode succesvol afspraken maakt.

Prijs: € 21,00

Bekijk de inhoud
Offerteopvolging

Offerteopvolging

Deze tweede module in de nieuwe reeks Praktisch accountmanagement behandelt de do’s en dont’s van de offerteopvolging door binnen- en buitendienstmedewerkers.

Prijs: € 21,00

Bekijk de inhoud
Prijsonderhandelingen

Prijsonderhandelingen

Onderhandelen is geen kennis, maar een vaardigheid. Het is zelfs een attitude. Om de lezer meteen een tastbare werkbare aanpak te garanderen, illustreren de auteurs de onderwerpen met voorbeelden uit de praktijk.

Prijs: € 21,00

Bekijk de inhoud
Klantenbehoeften ontdekken

Klantenbehoeften ontdekken

In Klantenbehoeften ontdekken gaan de auteurs dieper in op o.a. het belang van goed accountmanagement, de entreefase van het verkoopsgesprek en de valkuilen en succesformule van een goede behoefteanalyse.

Prijs: € 21,00

Bekijk de inhoud
Overtuigend overkomen

Overtuigend overkomen

De themareeks Praktisch accountmanagement behandelt alle sleutelmomenten om commercieel met meer slagkracht uit de hoek te komen. De module Overtuigend overkomen helpt de verkoper zich aan te passen aan het veranderende verkoopklimaat.

Prijs: € 21,00

Bekijk de inhoud

Website by Tonc